torsdag 26 maj 2011

Nu bekräftar Jonas Bergdahl sin position som president för nya mc-gänget.


Som Nyheter24 på tisdagen kunde avslöja har ett nytt motorcykelgäng - MC Mongols - etablerat sig i Sverige och Skandinavien. Nu träder presidenten - Jonas Bergdahl - fram och berättar om deras planer.
– Ja, det stämmer att jag är president för Mongols MC Skandinavien, säger Jonas Bergdahl till Nyheter24.

Men Bergdahl är inte nöjd med den bild som målades upp av honom i gårdagens text. Och han gillar inte att Nyheter24 skrev om honom utan att först prata med honom.
– Jag vill inte att ni skriver om mig utan att prata med mig. Sedan stämmer det inte vad den där grisen säger om mig. Jag kan erkänna att jag var ute och festade mycket på Stureplan förr, men nu gör jag det inte alls längre. Jag har andra prioriteringar.
Vill inte trampa någon på tårna
Som att ta Mongols MC till Skandinavien till exempel. Ett mc-gäng som traditionellt sett varit i konflikt med Hells Angels. Men det är ingenting Bergdahl oroar sig för.
– Så länge ingen trampar oss på tårna kommer inte vi att trampa någon på tårna. Vi skulle aldrig börja något. Och varför skulle vi? Det är dåligt för affärerna.
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/570287-skriv-aldrig-om-mig-utan-att-prata-med-mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar